Wirtualne biuro
W Wirtualnym Biurze znajdziecie Państwo informacje na temat typowych spraw załatwianych w Urzędzie Gminy w Gorzycach. Poniżej umieszczone zostały opisy sposobu załatwiania spraw oraz druki i formularze, które można wypełnić przed osobistą wizytą w urzędzie.
Warto również przypomnieć, że od 2004 roku w gorzyckim urzędzie funkcjonuje Biuro Obsługi Interesanta, poprzez które załatwianych jest większość spraw obywatelskich. Pełni ono m.in. następujące funkcje:
- udzielanie kompleksowej informacji w zakresie sposobu załatwienia spraw, kompetencji poszczególnych wydziałów oraz zakresu ich działania
- wydawanie formularzy wniosków i druków a także udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu
- przyjmowanie podań wniosków i innych pism
- potwierdzenie własnoręczności podpisów oraz zgodności z oryginałem
- sprzedaż znaków opłaty skarbowej
- przyjmowanie opłat za wydawanie dowodu osobistego oraz za usługi komunalne świadczone na cmentarzu komunalnym.
Żeby zapoznać się ze sposobem załatwiania typowych spraw oraz pobrać druki i formularze, proszę wybrać odpowiednią kategorię z listy:
- Budownictwo, drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka mieszkaniowa
- Ochrona środowiska
- Rolnictwo i gospodarka gruntami
- Sprawy meldunkowe
- Zamówienia publiczne
- Urząd Stanu Cywilnego
- Sprawy alkoholowe
- Cmentarze
Opłatę skarbową uiszcza się w Punkcie Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Gorzycach (parter) lub na konto Urzędu Gminy nr 68 8469 0009 0000 0257 2000 0060
ul. Kościelna 15
44-350 Gorzyce
Tel./fax: (32) 45 13 056
e-mail: gorzyce@gorzyce.pl
Godziny urzędowania:
Pn: 7.30-17.00,
Wt-Cz: 7.30-15.30,
Pt: 7:30-14:00
Zobacz numery telefonów Urzędu Gminy